nu är jag tillbaka!

iallafall kommer ett inlägg! Jag sitter nere vid våran stora dator eftersom internet inte fungerar på min, dock är internet jätte segt här och det tar typ fem minuter att öppna en sida haha. Idag var jag i Kungsberget med min familj för att åka skidor. Vi kom iväg först kl 12 så vi hade typ två timmar på oss att åka så jag sket i det. Jag väntar tills jag kan åka en hel dag! det känns så onödigt att åka så kort, istället satt jag in´ne och fikade och pratade lite med Mirah när honhade åkt klart.
Imorgon ska jag iväg tidig till Tilda och sova där så det kommer troligtvis inget inlägg från mig fören efter skolan på Måndag. Ha det bra tills dess!

Kommentarer
Postat av: jossan :D

sv; jaa verkligen!:D

2011-01-08 @ 22:48:16
URL: http://josefineelovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0