PCA - över för iår!

Efter en lååång väntan så fick jag äntligen se mina älskade bästa Rob, Kristen och Taylor. Dock bara för cirkus ½timme för det var de ända de han vara med på. De flög nämligen in från Baton Rouge där de spelar in Breaking Dawn. Men de tog iallafall emot pris för Best Actress, Best Movie, Best Drama Movie & Favorit Screen Team. Jag avgudar Kristen Stewart, hon är så otroligt cool. Sen Rob är den charmigaste killen jag någonsin sätt.. CRUSH! Ajja nu är klockan mycket, eller lite? Ska i alla fall gosa ner mig i sängen några timmar med min älskade lille Emmett!



Kommentarer
Postat av: tove - dressyrblogg

finfin blogg! :)

2011-01-06 @ 17:56:31
URL: http://tovedanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0