Praktik + annat idag.

Kom hem för en stund sen efter att ha praktiserat hela dagen lång. Jag praktiserar nu på Roo Gård och tror att jag kommer trivas där. Idag skulle jag fått rida också men tog itne med mig mina grejjer.. Attans! Men har fått hålla på med allt annat inom häst och stalltjänst så jag är rätt nöjd ändå. Kan medge att jag är rätt trött nu efter att ha gått upp klockan 05.30. Men i morse när jag gick upp så såg jag att de hade släppt en officel bild från Breaking Dawn.. Jag ville bara skrika ut och dansa runt hela huuuset. Så glad var jag.  Det gjorde så jag kom upp ordentligt i morse och var på bra humör hela dagen!
Jag hann/orkade inte åka ut och rida idag.. Känner mig så dåålig som inte orkar men efter att ha jobbat i 8timmar och varit uppe sen 05.30 så är man väldigt slut. Mamma skulle mocka åt henne och jag hoppas hon kan rida henne i morgon då jag kanske ska till Stockholm med GrytaGirls + Mirah & Emma och möta upp Johanna och käka middag tillsammans och gå på bio. Mysigt värre men nu ska jag finula lite, äta middag och sen läsa ur min underbara bok. Water For Elephants.

Vare sig nu gillar det eller inte så visar jag ändå den underbara bilden som gjorde min dag till som den blev.

18 November kan väl ändå skynda på lite grann?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0