proud to be me

Idag är det den 1 Januari år 2011! HELT OTROLIGT !

Och inte nog med det så inledde jag det nya året toppen. Irma & Lina sov här och drog mot Norrtälje på morgonen, samtidigt så tog jag bussen ut till Johanna i Stenhamra! Hon hade skadat foten inatt och fått åka ambulans och hela köret så tänkte att jag kunde åka dit och pigga upp'na me lite godis! Så var där vid två tiden och stannade sedan tills 22. Skitmysigt, älskar att vara hos henne världens bästa Johanna! Fick skjuts till brommaplan sen av några av familjens kompisar, som jag träffat ett antal gånger nu haha känns som jag är där hela tiden! :) Så nu är jag hemma och så fort som jag satte mig vid datan till att börja skriva så kom jag att tänka på att det verkligen är ett nytt år nu. Nytt år och Nya möjligheter. Detta år kommer att bli så underbart! Ska verkligen hård-träna och tävla mer och mer iår med min älskade Sten och allt som allt bo i stallet. I sommar sen ska jag & familjen till USA en månad i Juni-Juli vilket också kommer bli superkul! Åh har så många förväntningar inför iår, och hoppas allt som allt kommer bli som jag vill. Hej då toppen bra-iga 2010 och hej år 2011!

Lite kort från mig, Nu jädrar ska jag komma igång och blogga igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0