Ridning farligt?

Såg nyss andra avsnittet av ponnyakuten där de hand´lad eom vilka problem alla hade! Tycker de är ett jättemysigt program att titta på, i vissa situtationer känner man verkligen igen sgi själv! Det var bara en sak jag reagerade på, de talades om att flera barn skadat sig ordentligt och brutit armar och ben. Då kom frågan är Ridning en farlig sport? Tommy's svar var ett riktigt bra ett kan jag tala om!

T :

Nej, Jag skulle itne direkt tycka att den är farlig. Men om jag tycker däremot att om jag hade haft barn så skulle jag tänkt igenom noga innan jag slängde upp mitt barn på en häst. Det är fortfarande levande varelser vi pratar om. Det är som att sätta ett barn bakom en bil, man kan använda bälte & airbag men man måste även kunna köra den med!


Klockrent svar, enligt mina åsikter!


Kommentarer
Postat av: MALOU KASTMAN.

sv: åh tack så mycket! :D

2011-01-18 @ 21:33:24
URL: http://maloukastman.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv;tack detsamma!

ja, det är en fördel om man kan se nackdelar ;)

2011-01-18 @ 21:46:41
URL: http://johannakling.blogg.se/
Postat av: Hedda

Han heter väl ändå Tobbe???? ;)

2011-01-19 @ 18:00:32
Postat av: Anonym

Tobbe heter han indeed

2011-01-19 @ 19:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0