Schabrak, tävlingssäonger 2011

Jag sitter och längtar efter tävlingssäsongen 2011 och kollar just nu runt på lite schabrak + machtande huvor som jag är sugen på att inskaffa. Två märken som jag verkligen gillar är Scapa Sports och Glen Gordon. Fick ett Glen Gordon schabrak i julklapp och ska ta och skaffa en huva i samma färg. Heh, fyller år om 2½ vecka ungefär. Men i alla fall, Scapa Schabraken är otroligt svåra att få tag på men jag har haft turen och hittat en tjej som driven en blogg som kan ta hem Scapa, jag blev inte lite glad när jag såg det! Men sen kommer ju priset.. De kostar runt 800kr sen huva, runt 150-200 + frakt. Det blir en del men det är så värt det! Hennes blogg hittar ni här.

Dessa färger på schbrak och huvor.

So Lina style! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0