Söndag hos mattssons!

Igår kväll kte jag hem till Johanna ute på Ekerö, där jag stannade över natten och kom nyss hem. Vi hade skräckfilmskväll och jag hade fixat 3 skräckfilmer, som tyvärr inte var bra alls! vi såg inception vid 2-tiden som däremot var grymt bra och gjorde s vi lade oss vid 4 imorse..



Träffade på lille Karlo när vi var förbi i stallet med och vi mockade och fixade sen red ett tag i ridhuset. Deras ridhuset är så himla stort och fint! Åh va ja önskar vi hade ett sånt uppe i Gryta.. Kollade iallafall när Johanna red sen fick jag prova att rida honom lite granna, man tror inte at than är så stark som han egentligen är! lilla KrazyKarlo haha. I sommar ska både han och Johanna upp till Gryta igen för att jobba på ridlägrena och även bara sommarmyyysa och ha det allmänt bra! Familjen Mattsson har nämligen landtsälle lite utanför vrat stall så vi kommer förhoppiniongsvis träffas mycket i sommar! :)

Allt som allt så har ajg haft det jättebra men förlåt för en superdålig update från mig. Tror atta Stone fick vila idag om inte Irma ridit eller longerat honom. Sak samma shan mår nog riktigt bra uppe i snön. Imorgon efter skolan åker jag upp då ska jag blogga som aldrig förr!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0