Söndag, värsta dagen på hela veckan.

Jag tar mig i kragen och svarar på lite kommentarer senare i kväll.
Det blev ingen ridning för mig idag.. Trodde att underlaget skulle vara sämst men Irma sa att man kunde rida på 2 vägar. Jaha men då var jag påväg iväg från stallet för att göra allt annat idag. Ska plugga lite Arbetsmiljö och säkerhet nu och sen åka ut till stallet igen för att ta in hästar. Innan vi åkte till stallet idag såg Emma och jag på A Walk To Remember.. Hehe Emma hatar mig för att jag intruduserar massa kärleksfulla filmer och ''fjollig'' otroligt bra musik som hon kalla det. Åh jag är så kär i filmen. Ska nog se den ikväll innan jag somnar.
Nej nu ska jag plugga!

Tjock ponny i sommras på betet!

Only Hope - Switchfoot


Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

sv; ja de va de verkligen :)

åh tack!! kul oh höra :))

2011-01-23 @ 17:29:57
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/
Postat av: Patricia

Sv: Taack vad glad jag blir :D

Ponnyn på bilden är enormt söt :D

2011-01-23 @ 18:10:45
URL: http://minponnyochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0