Svar på kommentar!



Fick en kommentar som jag tänkte svara på, och ska försöka att förklara så gott som möjligt! Det är nämligen så att jag bor i Stockholm / Älvsjö och om jag skulle åka till en sadelutprovare så skulle min pappa behövt köra väldigt långt. Hade tänkt göra det här från början men sen när jag räknade ut HUR långt det blev att åka och hur mycket bensinkonstnader det blev ångrade jag mig, ordentligt.

Första resan skulle bli hem ifrån mig ut till stallet :


8 mil och runt 54 min restid

Andra resan skulle bli med Släp & häst till sadelutprovningen:


Runt 6 mil och ca 50 min

Tredje resan skulle blivit hemresan tillbaka till stallet ( samma som ovan )
Runt 6 mil och ca 50 min

och till sist fjärde resan hem till mig i Stockholm igen:

8 mil och ca 54 min restid.

sammanlagt skulle det bli runt 33 mil och 208 minuters restid.. Ganska ovärt för då kostar resan säkert redan 1/4 av priset på sadeln om inte mer haha! Detta är en grymt stor nakdel med att ha stallet och hästen så långt borta, då menar jag SÅÅÅ långt borta. Hoppas du blev nöjd med svaret! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0