Svar på påstående



Fick den här kommentaren igår och jag vill absolut inte låta som en elak bitch som ser ner på folk men tycker sånt här är lite onödigt.. Om du tycker jag ser stor ut på min ponny så, ja okej men det är jag inte. Min tränare säger att vi är perfekta för varandra. Så många andra säger det också. Ni passar perfekt osv. Jag är 160cm lång och Rudy hon är 147.8cm i manken. Hur kan jag vara för stor för henne? Dessutom är hon kraftigt byggd om du syftar på att jag inte är den smalaste människan här i världen? Hon klarar av att bära mig annars skulle jag ju inte börjat rida henne i första taget? Jag väger runt 60kilo och hon går ju bra med mig. Ville absolut inte låta taskig nu men jag tycker det är lite onödigt att folk skriver att jag är förstor för min ponny när jag själv vet bäst med hjälp av tränare och andra mycket hästkunniga i stallet. Rudy kräver en stark ryttare. Någon med pinnsmala ben skulle nog inte orka rida henne.
Okej det där blev endel. Annars tack för att du gillar bloggen. Skulle vara kul och se vad du heter bara men vill du vara anonym så va det. Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0