Toppen bra att ha:


Videokameran är riktigt bra att ha vid tränings och tävlings-tillfällen ! Det är både roligt att se hur man själv red man även väldigt lärorik att se vilka fel man gör och då förstå hur man ska motarbeta de. Jag ser till exempel alltid att jag måste räta upp mig mer när jag ser mig själv på filmer, och då vet jag vad jag ska tänka på mer :)

Digitalkameran är en kul grej att ha då den kanske både har foto och film funktion så kombineras de två översta. En digitalkamera är också kul att ha då den är väldigt liten och smidig att ha med i stallet, man kanske har en sån kamera som man inte är så rädd om och oftast har hängande i stallet osv. Vissa digitalkameror har bra sport-focus läge och då kan man även fota bra bilder inte bara i stilla-stående utan också när man rider :)


Systemkameran
är den senaste high-tech uppfinningen som nästan alla hästtjejer har nu förtiden. och om inte du själv har en finns det säkert minst 5 kompisar som har en systemkamera. Systemkameran tar med rätt inställning sjukt fina och bra hopp bilder. (Även dressyr bilder men den är övelägsen då det gäller hopp-bilderna!) Så en sån ska man ha om man vill ha riktigt proffsiga bilder på sig själv & hästen. Tävlingsbilder fotas till 98% av systemkameror från olika märken och med olika objektiv. Nu har det även kommit systemkameror med videoinspelning som har superkvalitet , så ett tips:   S K A F F A    E N! :)


Kommentarer
Postat av: Is

sv emma: men gud va bra! :) har du någon länk till en hemsida eller liknande?

vad finns de för linjer osv där? :)

2011-01-19 @ 17:51:52
URL: http://istenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0