Storhäst!

Idag fick jag en förfrågan av Mirah, Irmas storasyster, om jag ville vara med i Vätös div II lag för häst nu ivår. Mirah sa att de saknade en ryttare och då passade hon helt enkelt på att fråga mig. Jag blev väldigt förvånad men tyckte det lät super kul så jag tackade ja. Så i vår ska jag tävla storhäst för första gången i hela mitt liv. Jag tycker det ska bli jätte intressant och läringsrikt. Riktigt kul att hon frågade! Så ja i vår blir det mycket tävlingar men det är ju något jag verkligen gillar och få prova något nytt är något jag gillar.

Tävlar några av er storhäst?



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tävlar stor häst, ska tävla 2st i år. Jag tävlar i klasser upp till 110. Alltså brukar jag vara med i klubbens div 2&3 lag.

2011-01-27 @ 19:18:37
URL: http://dondulu.blogspot.com
Postat av: Ida

Sv: Lycka till!! det kommer nog gå toppen :)

2011-01-27 @ 20:30:43
URL: http://dondulu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0