Godmorgon!

Jag säger godmorgon så här på förmiddagen.
Just nu är det lite halv molninigt ute och jag tänkte ta tillfället i akt att kolla in det senatse Pretty Little Liars avsnittet! Sen ska jag även försöka äta lite frukost också. Dock vet jag inte vad jag vill ha men det visar sig. Ska nog försöka ta mig i kragen och hitta lite motivation och åka ut och rida. Inte förens ikväll dock för det skulle bli rätt så varmt idag såg jag igår när jag kollade på vädret. Men ska i alla fall åka ut dit för att kolla till Matildas hästar och kolla till min plutta. Kanske mysa lite och gå på en liten promenad? Det låter i alla fall mysigt. Tror det blir lite sånt nu närmsta tiden.
Tar då med kameran så blir det lite bilder.
I våras när vi var ute på en liten betes runda, hon älskar sånt på våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0