Little friend

När jag kommer hem igen ska jag ta tag och jobba lite med Lillen! Som Lina skrev tidigare så har hon idit honom en gång tidigare men det slutade inte så bra. Jag har sätt honom bli riden så jag vet att han kan, men han är bara 5 år och väldigt osäker. Jag tror att han litar ganska bra på mig och han har varit lugn när jag har longerat så jag hoppas på att det ska gå bra! Han är en väldigt trevlig häst men lite för osäker, om allt går bra nu sså får vi se hur vi gör med honom, antingen så fortsätter jag eller Lina att rida honom!


Bild tagen av Johanna!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att eran blogg är bra utan Emma (Inte för att vara elak) men jag tycker faktiskt det!

2011-07-31 @ 16:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0