Varför det inte varit någon update

Är lite små ledsen att jag inte har hunnit uppdatera. I torsdags träffade jag en gammal klasskompis, vi var och badade och åt middag. Så mysigt. Kom hem sent och var tvungen att hoppa i säng direkt för igår jobbade jag från 8.30 till 18.00 på ett glass cafe i Älmsta och känade lite pengar. Super kul. Igår kväll då? Fastnade framför Sims 3 Kvällsnöjen, haha. Idag ska jag åka ut till stallet och rida lite försiktigt på min prinsessa. Prova att rida på raktbett.
Ska förberda några tidsinställda idag så det inte blir tomt. Men nu är det Sim VM på TV som jag ska roa mig framför. Det visste ni nog inte, att jag är intresserad av det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0