Emma skriver lite granna

Hej alla GG fans där ute, ni som fortfarande går in och kollar bloggen då och då. Just nu sitter jag ute på vår uteplats i USA , för jaa jag och min familj är nämligen på semester! Vi har varit här i drygt 1 vecka och åker hem igen tills 14-17 juli.

Väl hemma i Sverige så går allt superbra för både min och Stens del. Vi har kommit en bra bit framåt och kontakten mellan oss är starkare än aldrig förr. Hoppningen går jättebra och vi tränar kontinuerligt på LA banor. När tävlings säsongen kommer igång igen ska vi starta lc - lb så mycket som möjligt så vi får in rutinen igen. Nu har vi iallafall hittat flowet!

Dock var de inte för att skriva om mig i h stene som jag skriver det här utan för att framföra hyr mycket jag saknar de här . Gryta, GrytaGirlsen och framförallt bloggen! Men andra veckan i augusti kommer jag upp 1 vecka med Sten igen. Jag ska jobba på ett ridläger tillsammans med Irma och jag tror att Lina kommer vara där ute då med. Så då kanske jag kan snacka in de ÅÅ att slänga in lite blogginlägg tillsammans igen?:) sen har vi ju lag-tävlingarna med! Ponnyallsvnskan i div II för vätö ridklubb! Hoppas allt är bra med er , mig hittar ni just nu på http://Emmadahlbergs.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0