Barbacka ridning

 

Sten:

Idag hade jag verkligen ingen lust med att rida, så jag tog bara fram Stens träns och hoppade upp barbacka. Började med att bara skritta och mysa i cirka 20 minuter, låg mestadels på hans rygg och bara tittade upp rakt i ingenstans det är så mysigt! EFter ett tag tog jag tag och jobbade honom i traven och GUUD så fin han var! Verkligen helt perfekt, tog hjälperna exakt som han skulle , sänkte sig precis som jag ville att han skulle göra och höjde upp ryggen så de kändes som om jag flög! I Galoppen var han minst sagt lika trevlig och allt kändes super där med! Irma slängde til och med in en kommentar och sade att han såg mycket finare ut i kroppen och sin tjockis mage börjar att försvinna! Gud så glad jag var idag , satt bara och log på häsrtyggen och ville absolut inte sluta rida! Avslutade det hela med att skritta ut en sväng och till och med det gick bra idag.

 

Idag var en riktigt bra dag för oss båda, hela veckan har varit rent utsagt grym! Nu hoppas vi att allt detta håller i sig så ska jag ta och tita på lite tävlignar och förhoppningsvis anmäla oss till vår första L:C , L:B för året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0