Dags att dra ner?

Något som jag har funderat mycket på den senaste veckan är om det kanske är dags att dra ner på tävlingar för Garlics del. Det känns som om han inte tycker att det är lika kul längre och det är ganska krävande för en 21- åring att hoppa runt på en LA bana. Jag har fått några bra banor i LA men det jobbet som det har krävts av mig känns som om det är för mycket, man vill ju att hästen ska vilja hoppa! Det kanske skulle räcka för Garlic att hoppa runt på lokalt och kanske tävla nån regional ibland. Dock vet jag inte vad skulle bli av med honom då. Jag vill ju inte hoppa lokalt! och om ett år får jag inte tävla ponny längre. Hos oss finns ju alltid allternativet att ha hästen som lägehäst men Garlic vill ju träna och tävla! Därför har jag börjat fundera på att sälja min prins, om det skulle varaa en liten duktig tjej som ville ha en gammal läromästare och kunde erbjuda honom ett bra hem så skulle jag nog inte tveka även omdet svider. Även om jag skulle fortsätta rida honom nu så ska jag ändå lägga ner mer tid på storhäst nästa år och då kommer Garlic hamna i skymmundan och det vill jag verkligen inte! Jag får helt enkelt se vad som händer med honom, inget är bestämmt än!




Kommentarer
Postat av: Benita Fransén

sv: tack så mycket :)

2011-03-15 @ 16:48:12
URL: http://kikibenchaa.blogg.se/
Postat av: angelicaa

Jaa! älskar den, så himla bra låt!

2011-03-15 @ 17:04:58
URL: http://angeliicass.blogg.se/
Postat av: Sandar

Sv: Tack så mycket :)



Jag bara älskar eran design :)

2011-03-15 @ 18:15:38
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0