Hos Irma i kväll!

Håller på att packa inför att åka iväg hem till Irma och spendera resten av kvällen med trevligt sällskap. Maya och Emma kommer vara där och kanske Salme också! Vi ska chilla, kolla på film och ha det så trevligt som man kan ha mitt ute i ingenstans(Gryta) en lördag kväll.
Väntar nu bara på att min iPhone ska återställas då den dampade sönder igår och ville inte fungera som vanligt idag. Så nu har bjag återställt den och hålller på att fixa tillbaka den precis som den var förut. Det verkar ta längre tid än vad jag trodde men men jag får komma ut dit lite senare bara!

fin prinsessa, jaa!


Kommentarer
Postat av: Mysan Carlsson

tack så mycket :)

din blogg är också fin :D

2011-03-05 @ 20:10:20
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0