Ponny tiden

Emma och jag satt och pratade om hur underbart det är att ha ponny och sen kom vi in på att det är faktiskt mindre än 2år kvar på vår tid tillsammans som tävlings ekipage. Jag och Rudy har verkligen så många fina och fula minnen tillsammans men denna ponny är i mina ögon världens bästa. Själv har jag lite svårt att tänka mig att om 2år så får jag inte tävla ponny längre och måste du sluta rida min älskade prinsessa. Ponny tiden är verkligen en underbar tid som man bara får 1gång i livet och man ska ta tillvara på den. Skulle aldrig i hela mitt liv byta ut den här tiden. För den har varit underbar och känner på mig att den kommer vara det också!
Den dagen då jag inte längre kommer rida min prinsessa kommer tårarna spruta från mina ögon.

Hur känner ni som har ponny? Känns det jobbigt att tänka att om nått eller några år så kommer eran tid vara över?

Ponny är bäst!


Kommentarer
Postat av: tilda

Usch, vill inte ens tänka på att behöva sälja mina ponnysar :( <3

2011-03-10 @ 13:40:41
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0