Sista kvällen i Gryta på 2 veckor.

Som rubriken lyder, det här var sista kvällen jag var i Gryta på två veckor för i morgon kväll åker jag iväg till Thailand men mer om det kommer senare!

Ponny prinsessan hade rymt idag. När jag kom och skulle ta in henne stod hon utanför hagen med staket liggande på marken. SUCK! Tur att hon stod kvar i alla fall. När vi sedan hade fixat iordning oss inför att rida började vi gå ned mot volten men jag glömde stänga stalldörren så jag skulle vända henne och göra det och då.. Ja lilla Rudy halkar i uppförsbacken och ramlar med bakbenen och försöker förtivlande komma upp. Efter en liten stund som kändes jätte lång kom hon upp på benen. Jag blev jätte rädd att hon gjorde illa sig. Kände på henne och hon tog undan benet. Skrittade ner henne till asfalts vägen och travade fram och tillbaka. Irma sa att det syntes inget så vi gick ned på volten och jag skrittade ändats idag. Hon kändes helt som vanligt men vågade inte riskera något.
Nu ska jag packa min väska för i morgon kommer jag inte ha någon tid med det.


Kommentarer
Postat av: Elin

åh älskar hästen såå fin :D

2011-03-12 @ 12:51:42
URL: http://ryyttare.blogg.se/
Postat av: Tove

Vilken fin färg på hästen! :)

2011-03-12 @ 14:35:11
URL: http://tovetovetove.webblogg.se/
Postat av: isabelle

va fin bild! älskar färgerna :)

2011-03-13 @ 14:19:38
URL: http://eeellebasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0