Söndag = Sten vila!

en dag i veckan så tar jag mig inte upp till stallet utan bara är hemma och softar, pluggar eller är ute med kompisar. Den här veckan blev det idag på Söndagen men oftast annars brukar det bli fredagarna då helgerna kommer bli fyllda med tävlingar och träningar! Egentligen så behövs nog inte denna vilodag för honom men de är skönt för båda att ha något att se fram emot, eller framförallt för mig! Jag tycker det känns superkonstigt att inte vara i stallet en dag när jag alltid annars är där och oftast rider minst 2 hästar om dagen..



 

Har era hästar någon speciell vilo-dag? , isåfall varför? har ni några skäl eller är det bara för hästens bästa? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0