Startnummer inför morgon dagen + lite tankar.


Jag startar som nummer 10 i LB av 42 starter, alltså rätt tidigt. Har sätt att det är många duktiga ryttare och ponnyer med i morgon. Jag har inga som helst krav på att jag ska komma placerad. Utan i morgon vill jag bara försöka komma runt banan. Nått pet eller så är okej men jag vill inte stanna ut mig. Det här blir våran andra regionala LB tillsammans. Senast stannade vi ut oss. Men nu känns det så mycket bättre och bara jag kommer ihåg att rida hela tiden och verkligen jobbar så ska vi kunna ta oss runt. Hon har inget problem med det här utan det är bara jag som måste få henne att verkligen vilja. Har man ett sto så har man!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jätte bra blogg:D

hehe älskar headern:) <3

2011-03-04 @ 21:50:49
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0