Träningen från Linas sida

Jag börjar med att säga att jag är jätte nöjd!
Hon lyssnade fint hela passet igenom och var helt perfekt idag. Hon gick framåt, hon gick att korta ,länga. Hon var så så så mysig och rolig att rida och jag känner mig sjukt taggad inför helgen när jag ska till Heby och starta LB. Nejmen det finns inte så jätte mycket att skriva förutom att hon var så super. Det känns som en helt annan häst om man jämför med förra veckan. Men okej förra veckan var ju allt skit med mig och idag var det inte alls så. Jag är påväg mot som jag var innan allt hände för några veckor sen. Behöver inte vara den där överlyckliga som jag var för 2veckor sen. Men kan va som jag var för 1månad sen för då var det bra och det ska nog bli så igen.


Nu ska jag fortsätta lyssna på Sam Tsui som jag är kär i. En kille med en KILLER voice.
Träffar jag nån som kan sjunga och spela så ska han bli min. :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0