Ur Irmas tävlingsperspektiv!

LB:

På framridningen och framhoppningen kändes han lite loj och det var svårt att tagga igång honom eftersom det var ganska trångt, så jag fick ta det på banan istället! Han kändes jätte bra inne på banan och hoppade högt över alla hinder! Det var en bana som passade Garlic väldigt bra! Han kändes bra fram till omhoppningen då släppte jag honom i en milli sekund och han stannade. Efter det stoppet kändes han bättre. Vi slutade på åtta fel i omhoppningen efter en rivning också! Jag är nöjd med det resultate.

LA:

Det finns inte så mycket att säga om det förutom att det slutade med uteslutning på tredje hindret och en väldigt arg Irma! Han kändes super och flög över ettan och tvåan men sen ville han inte vara med längre. Jag tror inte att jag kunde ha gjort något annorlunda, han ville bara inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0