Dagens ridpass

Jag är som jag skrev tidigare hos matilda och rider hennes hästar.

Vince och Bisse
Tilda red sin SM-ponny Bisse och jag red Vince. Det blev en runda ut i skogen och vi hoppade lite natur hinder. Båda hästarna skötte sig jätte bra! Bisse var lite stark och försökte dra och Vince studsade lite men det var inte så farligt. När vi kom tillbaka hoppade jag och Tilda lite titthinder på Vince, super ponny! Fuxen är Vince.


Alladin och Bonny
Jag red alladin som bockar och Tilda red bonny som gör lufthopp! Jag var inte jätte på ibörjan eftersom Tilda har berättat att han har slängt av alla som har ridit honom och att han ibland springer iväg och bockar, jätte kul! Det blev inte bättrenär matilda drog iväg i galopp över ängarna vi red på haha! Men som tur var så överlevde jag! Den svarta Bonny och skimmeln är Alladin




Kommentarer
Postat av: Hedda

Är det Bonny som ni äger? ;)

2011-05-17 @ 09:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0