Godnatt fina ni!

Sitter här i min säng och ska alldeles snart krypa ner under täcket och sova. I morgon blir det ingen praktik för min del. Inget jobb att göra + att jag måste ladda super inför på lördag, Idol-audition. Så ska ta en pytteliten sovmorgon och sen sjunga upp och sjunga igenom låten jag har valt ett x-antal gånger så det verkligen sitter.
Mamma ska rida Rudy åt mig både idag och i morgon så hon får röra på sig. Det känns bra när jag är borta och gör det som min andra halva älskar :) Om ni har tur så kommer det upp en video när jag sjunger i morgon!
Nej nu känner jag att ögon håller på att falla ihop så jag ska ta och sova!

tar i från tårna!


Kommentarer
Postat av: matilda

Sv. Haha nej jag märkte det! Det stod någonstans att det var det sista mennn vilken tur att det inte var de haha :D

2011-05-06 @ 13:33:11
URL: http://matildawijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0