Gryta Södergårds andra hästar

Här är några av de andra hästarna som vi ibland nämner i nått inlägg!

Salix Let It Be "Bitte" - Min systers gammla ponny som Emma rider ibland. Hon ska gå på läger i sommar.


Cormack - Min systers häst som jag rider och tävlar eftersom hon ska få barn i sommar.


Decimus "Musse" - En av våra läger hästar som är uthyrd nu men han kommer snart tillbaka, Lina red honom nån gång.


Kiss Me de Gennes "Kulan" - Emmas gamla ponny som står uppstallad hos oss och som hon rider ibland för att hjälpa hans ägare Anna.


Aparche "Appe" - Min gamla ponny som tyvärr inte går att rida längre så min lille bror tar hand om honom.



Sharp Russian xx "Russin" - Russin är ett sto på 8 år som Emma och Lina rider ibland, hon ska gå på läger i sommar och har föl på gården.




Gullock "mumin" - En sju årig häst som beter sig som tre, Irma rider honom ibland för att jobba bort att han bockar.





Kommentarer
Postat av: Hedda

Vad har hänt med "Appe"? :)

2011-05-08 @ 19:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0