Komplett

Som ni ser så bloggade jag inte igår, jag var helt enkelt väldigt nere och orkade inte. Jag kände när jag red Komplett igår att allt inte stod rätt till. Jag tog upp mamma och hon fick kolla på mig när jag red, hon såg och jag kände att hon haltade på vänster framben när jag red på böjt spår i vänster varv. Jag hoppade sen av och vi longerade henne, i höger varv visade hon inget men när vi bytte till vänster så haltade hon direkt. Det tråkigaste av  allt är att det är på precis samma sätt som sist hon var halt. Hon ska nu vila i en vecka och sen kommer vetrinären och kollar på henne. Om hon inte är okej då så kommer hon nog bettäckas i8gen och om hon är det så vet jag inte vad som händer med henne, jag kommer iallafall inte sälja henne, jag är allderles för rädd om henne för det.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0