Så var det IDOL-audition imorgon ja

I morgon den 7maj så är det Idol som gäller. Jag, Lina har alltid älskat att sjunga och stå på scen. Har ju gått i musik klass så vet att jag kan sjunga och tänkte nu ta och testa på detta. Liksom för att det är en rolig grej. Går det bra så går det bra om inte så liksom jaha, då rullar vi vidare. Jag vet inte hur mycket jag kan skriva ut om hur det går här i bloggen men annars får ni vänta och se tills i höst när det visas på TV. Skulle det bli så att jag går vidare i morgon träffar jag jurryn på ondsag tror jag. Vi får helt enkelt se vad som händer!

Idag har jag somsagt varit hemma och laddat. Sjungit fixat och gjort sånt där förberedande.

Hoppas på att kunna charma dem lite samt visa vilken kraftig röst jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0