>Titthinder<

Kom upp direkt efter skolan idag då jag fick skjuts ut av Anna, tack så mycket! Har inte mått 100% på hela dagen så förväntade mig ingen super ridning från min egen del, men de blev ganska bra! Sist när vi var hos Matilda så berättade hon att hon tränar Vince med små titt hinder varje dag . Då hon gör det vänjer han sig vid det läskiga och tillslut är de bara vanliga hinder för honom. Hon gav mig idén att prova! Fast i mitt och Stens fall är det itne han som är tittig, utan jag..

Ställde upp 3 små hinder som jag sedan hoppade en och en, och till sist som en bana. Sten kändes fin att jobba med på marken men när vi började hoppa var det något som inte stämde.. han kändes bara itne 100 procentig. och jag kan inte säötta fingret på vad det är för något som knasar men något är det. Avtar det inte innan helgen plockar jag nog ut en vetrinär som får känna igen honom för säkerhets skull!
Här kommer bilder på det vi ''hoppade'' idag!
började på denna höjd höjde sedan till runt 80-90 bara för att känna på honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0