Vila för pluttan idag

Idag så var vädret äckligt och dåligt plus att jag inte hade något sälskap i stallet.. Vilker ledde till att hon fick vila. Åkte ut och mockade och sånt samt pussade lite på henne ute i hagen. Tusan vad söt hon är alltså.
I morgon kommer jag inte heller hinna rida henne men då kommer nog mama ta henne ut en sväng. Ska nämligen på sån här övningskörnings kurs. Aja så den håller på ett tag, hehe hela kvällen..
Men i morgon börjar vi kl.10.00 och jag ska för första gången ta min lilla röda moppe till skolan.. Även om ja känner fet pinsamhets stämpel så kör vi på det! Så i morgon ska jag gå upp halv 9, soft!

eftersom inlägget inte var hästigt så får inte bilden heller vara det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Sorry! nu äre fixat;)

2011-05-17 @ 13:12:12
URL: http://johannatatar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0