Allt som ska göras idag

Godmorgon!
Jag är uppe men har inte kommit ur sängen än. Kärlek till bärbara datorer säger jag bara. Idag så står stallet på schemat rätt så tidigt tror jag. Har lite skolgrejer jag skulle behöva göra men vi får se som det blir något av me det.. Men ikväll är vi ett helt gäng som ska in till Stockholm och käka middag och gå på bio, ska bli super mysigt. Förhoppningsvis så kommer Emma förbi och käkar med oss, vore super mysigt. Annars är vi jag, Irma, Matilda, Johanna och Maya. Så det kommer nog bli superduper kul.
Uryd och jag idag ska väl somvanligt rida ut någon stans och ha lite kul. Funderar på att sätta in ett litet skarpare bett i damens mun då hon börjar bli väldigt stark och jag vill inte sitta och slita henne i munnen. Men vi får se vad som hittas på. Ska även köpa en ny grimma då hennes gick sönder igår.. Hittar säkert nått bra i affären.
Nej men nu kanske jag snart ska börja röra mig upp från den här sängen. Ha en bra dag.

Den grymmaste trion har en liten återförening ikväll alltså!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0