Duktig ponny

Red ut idag tillsammans med Irma och Amanda. Idag var hon mycket duktigare än igår. Inte alls lika hoppig. Vi red på vikvägen. När vi vände red Irma och Amanda hem men jag fortsatte in på en annan väg och travade lite granna. Hon har fortfarande massa energi. Det ska bli intressant att se hur hon kommer hantera den senare när vi börjar gå ner på volten och jobba. Längtar faktiskt riktigt mycket tills jag får börja rida henne ordentligt och framför allt börja hoppa. Om jag känner henne rätt så kommer hon tycka det är jätte roligt, lite små slarvig första gångerna men sen skärpa sig. Men det tar vi då det kommer.
Nu måste jag sätta fart lite granna och fixa mig och packa. Iväg ikväll liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0