Igår och idag

Igår hade jag ingen tid att blogga. På förmidagen så var det lite skolarbete och sånt där tråkigt. Sen hela eftermiddagen så satt jag hos frisören. Ny hårfärg här liksom. Nyfikna? hahah tror inte det va. Efter det så åkte mamma och jag ut till stallet. Skrittade ut på Rudy 20minuter ungefär. Pysslade om hennes lilla mule och så där.
Idag ska jag rida en liten längre sväng och hoppas att kanske få med mig Irma, men bruden går ju inte att få tag på.. Men får väl se när jag kommer dit om hon är någonstans att bli funnen. Kan ta med kameran idag så får ni se på en grymt tjock ponny. Hahah. Hon ser verkligen ut som en riktigt ponny. Lång svans, man som står åt alla håll och kanter, hovskägg som är långt tjoooock mage och super nöjd. Hon måste ju typ älska att vara så där.. Nej det ska det bli ändring på.

Sådär är hon lååångt ifrån att se ut. Bilden är tagen i April i år. Hon har aldrig varit så fin som hon var då. pluttan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0