Lika glad och possitiv

Idag red jag och Rudy Gillviken rundan och en sväng in på Vikvägen. Hon hade även idag massa engeri, kände att jag inte kan gå och hålla henne hela tiden när jag känner hur det sker små explostioner i henne så idag lät jag henne trava några meter. Hon tyckte det var jätte kul, kändes lite stel men har inte travat henne på 2månader eller något sånt. Men possitiv var hon så det är ju super bra.
Från och med nästa vecka ska hon stallas upp, det blir skönt. Då kommer jag få mer koll på hur mycket hon stoppar i sig och kan börja få tillbaka den ponnyn som jag hade i våras. Ser faktiskt fram emot att börja jobba med henne igen, i alla fall om hon är så här possitiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0